Erakundeei balioa ematen diegu, beren nortasunarekin eta xedearekin bat datorren mezu bat zabaltzen lagunduz.

flecha

Zer

Zure erakundearen edo markaren komunikazioa planifikatzen eta kudeatzen dugu, prentsa-kabinetearen, harreman publikoen eta ekitaldien bidez, zure erakundearen ikusgarritasuna eta erreputazioa handitzeko. Eta zure konpainiaren bozeramailea zu bazara, mezu eraginkorrak komunikatzeko trebetasuna hobetzen lagunduko dizugu, komunikabideekin egiten duzun topaketa bakoitza zure erakundearen erreputazoa eraikitzeko lagungarria izan dadin. Bidelagun izango gaituzu.

Estrategia. Kudeaketa. Eragina. Erreputazioa.

Harreman
publikoen estrategia.

Zure erakundeak edo zure markak nahi duen posizionamendua lortzera bideratutako estrategiak diseinatzen ditugu.

Prentsa
kabinetea.

Zure enpresaren eta produktuaren nabaritasuna eta erreputazioa handitzeko lan egiten dugu.

Ekitaldi
korporatiboak.

Hainbat motatako jardunaldi eta ekitaldien komunikazioa planifikatu eta kudeatzen dugu.

Bozeramaileen
prestakuntza.

Hedabideekin harreman etengabeak edo unean unekoak izan behar dituzten zuzendariei laguntzen diegu.

Krisi
komunikazioa.

Orain da krisi-komunikazioa prestatzeko unea. Bai zure konpainia, bai zu –bozeramaile gisa– egoera horretarako prest egon zaitezten lagunduko dizuegu.

flecha

Nor

n+n Nora Garay eta Nagore Garcia de Vicuña gara. Gure ibilbide profesionalak batuta, 40 urtetik gorako esperientzia dugu komunikazioaren esparruan. Komunikabideetan eta prentsa-kabineteetan lan egin dugu, bai korporatiboetan, bai kontsumo handikoetan ere. Horri esker, komunikabideekiko harremanen ikuspegi orokorra ematen diogu zure erakundeari.

Nora Garay Gallastegui

Giza Zientzietan lizentziatua: Komunikazioa eta Enpresa Komunikazioko Masterra. Multinazionaletan trebatua, kontsumo-, industria- eta teknologia-marka handientzat lan egin dut. Nire ustez, komunikazioa pertsonen arteko kontua da; horregatik entzutea, enpatia eta adeitasuna beharrezko osagaiak dira, baita pertseberantzia-dosi handiak ere. Zorionez, ez naiz inoiz behin eta berriz saiatzeaz nekatzen.

linkedin nora
Nagore García de Vicuña Eceiza

Kazetaria. Mota guztietako pertsonak elkarrizketatzen gozatu du, politikoak izan, edota erlezainak. Komunikazioaren ˝alde iluna˝ deitzen den hori esploratzea erabaki nuen: prentsa-kabinete institucional eta korporatiboak. Komunikazioan sinesten jarraitzen dut, gizartean eta pertsonengan eragin positiboa duten ideia, proiektu eta ekimenen katalizatzaile gisa

linkedin nagore
flecha

Nola

Zure buruari nola egiten dugun lan galdetu badiozu, hauxe aurreratuko dizugu: gure bezeroen taldeko kide sentitzen gara eta, horregatik, hurbiltasunez eta arintasunez lan egiten dugu. Eta ez dugu guk bakarrik esaten; proiektuak eta egun handietan egunkarietako azalak partekatu izan ditugun pertsonek ere bai.

“Grandes profesionales de la comunicación y las relaciones públicas, y por encima de todo lo que les identifica es su carácter súper amable, disposición y proactividad, cualidades que más valoramos quienes estamos en el lado del cliente, alguien que te trae soluciones sobre la mesa, a menudo sin haberlas pedido.”

Idoia Matas, Marketing Communication Manager Electrification Spain ABB.

“Colaboradoras expertas, dominan y conocen a la perfección el sector industrial en todas sus dimensiones. Profesionales muy flexibles y creativas que realizan un buen trabajo en equipo, lo que aporta mucha seguridad al proyecto.”

Edurne Blanco, Responsable de Comunicación Externa de Bankoa.

“Trabajar con Nora y Nagore ha sido para Kevo un gran acierto, y no solo por el gran acceso a medios del que disponen. En nuestro caso, somos una empresa con un proyecto complejo, muy técnico y siempre nos ha costado llegar con el mensaje que realmente queríamos a nuestros clientes. Se han involucrado en nuestra actividad como uno más de nuestro equipo, comprendiendo nuestro mensaje y trasladándolo a la perfección. Un equipo de primera, de verdad.”

Javier Manzano, CEO de KEVO.

“Nora eta Nagorerekin lan egitea oso erraza da. Eskarmentu handia dute enpresa eta erakundeen komunikazioan eta hedabideen kudeaketan. Estrategia aldetik modu planifikatuan lan egiten dute, eta egunerokoan erreakzio azkarrean lan egiten ere badakite. Aholkulari gisara ere, proaktiboak dira oso eta ideia eta proposamen berriak egiten dituzte. Horregatik guztiagatik, konfiantzazko harremana sortu da gure artean hasieratik eta horrek, lehen esan bezala, eurekin lan egitea errazten du.”

Rikardo Idiakez, Marketin arduraduna IKERLAN-en.

“Combinan la precisión, el rigor y detalle profesional, con la apertura, la iniciativa y la experimentación de lo nuevo buscando la coherencia con el proyecto. Destacan la iniciativa, la capacidad de expresar lo que piensan y construir desde la diferencia, así como el buen rollo, fundamental cuando se trabaja en corto.”

Ion Irurzun, director de Elkano 500 Fundazioa.

  • guuk
  • heineken
  • bankoa
  • ternua
  • niessen
  • libertad_avenue
  • ikerlan
  • fagorederlan
  • kevo
  • flecha
  • emakumeekin
  • zorroaga